18/2

Ojoj, länge sen nu.. verkligen jätte länge sen!
Klickade mig igenom min historik och kom till ett inlägg där det står om min födelsedag förra året och den är ju snart här igen?? Ja, då har tiden verkligen gått fort!

William håller på att skolas in på dagis, går skit bra! Det som är mindre bra är att han har gått och blivit en sjukling, men det skulle inte ställa till några problem ,eftersom det går så pass bra!, trodde fröken som skolade in honom.Puh!
Även Vendela har vart en sjukling den här veckan, förkyldningen slog verkligen ut henne med feber och hosta i flera dagar! Men nu är febern long gone(hoppas jag) snoreri och hosteri finns fortfarande, men det kan ju hålla i sig! Huvudsaken hon börjar bli bättre..:)

Så har jag börjat jobba ju! Extra visserligen, men bättre än ingenting? På CaltanAb här i Nynäshamn, lokalvårdskonsult (lite finare ord) men okej, städning.
Jag hjälper till och städar massa nybyggda lägenheter, flytt/bygg städar.. allt damm ska väck!
Slit och släp, men det ger pengar iallafall! Nu när min föräldrarpening är slut.. och sen själva poängen att bara få jobba, det är verkligen skit skönt!
Så , från och med måndag och 5 veckor framåt, så vistas jag i dessa nybyggda lägenheterna med de andra skit goa medarbetarna och städar!
Nu vet ni det..:)

Just.. skulle ju egentligen fortsatt på den här listan jag påbörjade, men ne.. jag struntar i det ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0