Mina drömmar

Man kan nog definera drömmar på två olika sätt, drömmar som när man sover och drömmer och drömmar som typ framtiden, man har drömmar om att bli något osv.

Om vi börjar med drömmar, drömmar som i när man sover så tycker jag att mina drömmar är betydande för mig.
Inte alla, men de flesta av mina drömmar symboliserar mitt undermedvetna, (märk väl,inte alla..) de som finns i mina tankar om dagarna osv.
Jag tror starkt på att när man drömmer om någon bortgången så är det den personen/själen som "besöker" ens drömmar. För så är det för mig.

Framtidsdrömmar då. Ja, jag vill uppnå det här ideal livet så att säga. Och vad är det? Karriär, hus, bil osv.
Det är min framtidsdröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0