Mina syskon

Jag har två syskon, en lillebror och en lillasyster.
Det är som minst 9 år mellan oss och det är mellan mig och min bror, mellan mig och min syster är det 14 år (och ja, vi har samma föräldrar..hehe).
Mina syskon betyder oerhört mycket för mig. Det är inte så att jag älskar den andra mer, men bandet mellan mig och min bror är starkt, nog starkare än bandet jag har till mina föräldrar.
Han och jag förstår varandra, "förstår lika", tänker lika. Vi är lika. Han kan få mig att skratta bara igenom att synas/höras.
Tobias , som brorsan heter, är världens bästa bror. Och bandet vi har, kommer bli starkare igenom åren!
Och självklart så älskar jag min lillasyster Tea också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0