7 April

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev!

Påsken har kommit och gått!
Var till Lina och Magnus på lördagen där det serverades god mat. Trevligt sällskap!
På söndagen åkte vi hem till väsby där min gammelmoster var, min farfar och min mormor och morfar..och micke förstås!(kusinen)
Det var jätte trevligt och mysigt, var länge sen man var hemma! Barnen trivdes också så det var skönt det.

Ja, så har det väl inte hänt så mycket mer?

Vendela hade en förskräcklig mardröm inatt och tillråga på allt hade hennes nattlampa gått sönder mitt i natten. Hon gallskrek och var helt panik slagen så jag fick tränga ihop mig med henne i hennes säng så hon fick lugna ner sig och somna.. men det resulterade till att hon inte ville sova nu ikväll, även om hon inte hade sovit speciellt mycket natten innan och ingen vila under dagen och var hur trött som helst, men var jätte ledsen och ville inte heller ha välling..lilla gumman då=( Hoppas det släpper snart!

Nej, nu ska jag sluta skriva och uppdatera oftare. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0