Födelsedag!

Ajsing då.. har totalt glömt bort att ta fram kameran och fota idag så bilder blev det dessvärre inte =/ men dagen har vart jätte bra iallafall!

Vaknade vid 7 tiden av att William var vaken och låg och jollrade i sin säng, så en stund senare vaknade även Vendela! Jimmy gick upp och hämtade presenten han hade köpt till mig som var ett present kort på Lindex för 600:-! Tack älskling!!
Gick upp och gav barnen mat, vi åt frukost, sen duschade jag av båda barnen, städade iordning, gjorde iordning tårtorna och förberedde allt och så duschade jag av mig själv!

Sen vid 1-tiden kom alla gäster! Vi fick en jätte fin ljus lykta (en rätt stor också!)  av Bosse och Annika och varsin trisslott! Så fick vi blommor av Johanna och Peter och varsin marabou choklad! och av Lina och Magnus blommor där med och 4 trisslotter! Jag vann förstås inte(min vanliga tur hehe) men Jimmy vann 50 kr! Så det blir nog 2 nya lotter skulle jag tippa på..hoppas på högre vinst! Typ 100,000 skulle inte vara fel? Men okej, lite mer trovärdigt kanske en 100ing? Vi får se.

Så fick jag även ett presentkort till på Lindex utav mina underbara päron på 500 :- så nu är jag 1100 kr rikare i presentkortsväg! Det är kul faktiskt och jag är jätte nöjd!

Gästerna förutom mamma och Tea gick vid tre tiden kanske den var.. så vid fyra började jag med maten, blev lasange och det var verkligen jätte gott! Vendela åt det också, så där var det också godkänt!:)

Pappa kom ner vid 19.00, vi hade lagt undan lite lasange så fikade vi med den överblivna tårtan och sen så åkte dom hem och tog även Tobias med sig, så nu sitter jag här helt själv, men jag överlever!

Så det har vart min dag det. Är super nöjd och dagen har vart jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Ann

Ville bara säga GRATTIS och ha en fortsatt bra dag.

Från oss alla i porten brevid :)

2010-02-27 @ 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0