Fredag

Vaknade av att William var vaken, tänkte att - nej, gud, klockan är säkert bara sex! Somna om kära barn! Men när jag kollade på klockan stod den på 7.50(!), sovmorgon? Jajemensan!
Upp och hoppa, in i duschen, Vendela sov fortfarande den lilla sömntutan! Så vid halv nio tiden kom Linda och Elvis hit, vi åt frukost allihopa, satt och degande en stund medan barnen lekte, sen gick vi förbi farmor och farfar så Jimmy kunde tvätta av bilen samt Linda skulle tvätta sängkläderna Elvis så snällt hade kissat ner igenom nattens lopp.
Så vi var där ett tag, sen hem igen.. Jimmy och Vendela tog bilen medan vi andra gick.. William vart en sån tröttmössa så han somnade i vagnen dessutom!
Medan Linda fortsatte hemåt gick jag ner till affärn där Jimmy och Vendela väntade, satt där en stund, sen vidare till Johanna med familj på fika. Var flera flera månader sen vi var där så det kändes dags nu att komma och hälsa på =) Fikade lite och pratade.. Vendela fick en skit fin jacka av sin faster och massa andra kläder.. man tackar!
Sen blev det hemåt, Jag och Wille gick och dom andra tog bilen..och nu är vi hemma! Vendelas kusin med kompis är här och roar henne lite och jag tror William har somnat en stund nu, behöver det, annars kommer han aldrig hålla sig uppe tills det är natt natt.

Snart kommer Linda och Elvis hit igen, ska äta middag ihop. Korv i ugn, faktiskt rätt gott! Och Vendela gillar det dessutom.

Slutade med magmedicinen när vi var hemma hos mina föräldrar i Väsby och det verkade ett tag som att hon faktiskt inte var vid behov av den längre då hon kunde bajsa själv, men sen så återgick det till det "gamla", bajsar knappt.. så nu är det bara att fortsätta igen. Lilla flickan, när ska det här fixa sig med din mage?

Well well, vädret har inte vart det bästa.. KALLT och blåser, men det är åt andra sidan jävligt skönt, efter att ha haft den här extrema hettan nu! Men det får gärna återgå till den snart igen så man kan tillbringa ett x-antal timmar på stranden igen, för det är faktiskt skönt att få steka och bada..och barnen att få leka och plaska!

Ja, det var väl allt för mig den här gången antar jag, uppdaterar mer imorgon eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0