11:e

Jag kom faktiskt till insikt för en stund sen, att Tobias faktiskt kommer flytta hem imorgon. Dagen är kommen, som jag vetat om sen han kom ner hit, att han faktiskt ska flytta hem. Men nu när den dagen står inför dörren känns det som att det har gått för fort.
Jag ljuger om jag säger att det inte känns tungt, för det gör det. Tobias. Min bror. Den ända jag har från mina "egna" här nere, alla andra bor ca 8 mil bor, mer eller mindre.. Och imorgon flyttar han hem. Då har jag ingen här nere, ingen från mina egna som jag menar.

Regn har det vart idag, iprincip hela tiden. 100% luft fuktighet i luften, isch! Men regn behövs ju också i och för sig, men fasen när dessa dagar kommer alltså..då kan man inte göra annat än att typ vara..hemma? Man blir seg och tröttis. Inte kul, men som jag skrev, dessa dagar behövs ju också.

Grillade iallafall till middag, kyckling! Hade potatis kroketter till och sallad. Till efterrätt blev det glass med frukt coctail och frysta blåbär, gott!
Snart blir det fredags mys. Filmen "remeber me" och lite gotta till.

Vad som händer imorgon tar vi då, jag vet så mycket att Tobias iallafall kommer flytta hem. Och inte bo hos mig något mer. Munnen ler men hjärtat gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0