Fredag och sol

Imorse vaknade man iallafall i anständig tid, - av sig självt! Barnen sov fortfarande när jag klev upp så jag fixade mat till katterna och lite annat innan Vendela började ropa mitt namn inifrån sitt rum!
Hon steg upp och följde mig in i badrummet och gjorde mig sällskap medan jag tog min morgon dusch!
Sen så klädde jag på henne, William med, frukost till båda och gjorde mig själv iordning.
Så vid 08.30 var det jag ,barnen och Tobias som började trampa upp till dagis!

Gick på stan efteråt, mötte upp Linda och Elvis, köpte lite kläder till barnen, speciellt Vendela (som egentligen inte behövs, men jag säger ju det..när det gäller kläder till barnen kan jag INTE hålla fingrarna i styr, oavsätt vad det kostar..hihi)
Och så iväg hemåt, stannade förbi Annika för att hämta lite mer saker som Linda skulle med sig till sin lägenhet och så förbi där, lämnade allt..sen så gick vi hemåt, jag, Wille och Tobias. Han fick lunch, ny blöja, lite lek sen lite sömn på det.

Jimmy kom hem vid halv två tror jag den var.. vi åkte sen vidare ner till hamnen vid två och tog varsin mjukglass och vidare till affärn för att köpa det s k "fredagsmyset".

Hämtade Vendela på dagis och vidare hem där vi eller snarare Jimmy grillade flintastek till middag! Till det blev det potatis, vitlökssås och sallad till. Gott gott!

Ja, det har vart våran dag..ungefär så?!
Imorgon om vädret är lika fint som det har vart nu i veckan ska vi iväg till en fin strand och sola och bada!

Nu ska vi se lite på finalen av Talang..sen blir det Wolfman tillsammans med coca cola och chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0