LISTA!

1. JAG

Stjärntecken: Fisk
Födelse Ort: Märsta
Har du syskon?: En bror och en syster
Ställen du bott på: Märsta, Uppl.Väsby och Nynäshamn
Yrke:  Mamma
Lever du själv?: Jag lever med min familj 
Premunerar du på någon tidning?: Nej inte det 
Dröm du haft som liten: Oj, typ frisör, flygvärdinna
*Blev den sann: Hehe, nej..
Tidsepok du skulle villja besöka: 50 talet vore häftigt 
Lugn eller stressad?: Jag är nog en ganska stressande person 
Vilket humör är du oftast på?: För det mesta glad, sen att man blir irriterad eller tvär ibland tillhör mänskligheten
Vilken var din tonårs Idol?: Spice Girls, helt klart
Om du fick vara någon annan för en dag skulle du vara?: Jag vet faktiskt inte?

2. MINA NÄRA OCH KÄRA

Ringer du ofta föräldrar och syskon?: Det kommer nog i perioder att jag pratar med föräldrarna, Tobias pratar jag med varje dag när han inte är här 
Träffas ni ofta?: Nej =(
Bjuder du eller blir du bjuden på middag?: Bjuder!
Har du många vänner?: Jag är nöjd med dom jag har, många? Det är en tolkningsfråga
Någon du kan anförtro dig åt?: Ja.
Prata eller lyssnar du?: Jag lyssnar helst.
Ditt favorit ämne att disskutera?: Livet 
Har du hittat mannen/kvinnan i ditt liv?: Ja!
Ingen ring,Förlovad eller gift?: Förlovad.
Det första du la märket till hos din partner?: Haha..kroppen
Blir du uppvaktad ofta?: Nej det tycker jag inte =P
Uppvaktar du ofta?: Ja, det händer.. 
Bästa minnet ni har tillsammans?: När våra barn föddes!
När ni hamnar i gräl, handlar det oftast om: Hemmet tror jag 
Om ni fick 2000 kr och en helg tillsammans skulle ni göra?: Göra något roligt med hela familjen =) 


3. MIN HÄLSA

Allergisk?: Nope
Motionerar?: Jo så ofta jag kan
Har du någon gång bantat?:  Nej inte det
Äter du mycket frukt och grönt?:  Nej, skulle vilja äta mer
Har du dåliga vanor?: Ja det har jag
Äter du vitaminer?: Nope
Springa eller cykla?: Springa
Väger du dig?: Kanske 1-2 ggr i månaden
Har du någon gång vistas länge på lassarett?: Nej
Är du ofta sjuk?: Nej det tycker jag väl inte?
Påverkas du av årstiderna?: Ja
Har du brytit något någon gång?:  Nej

4. MITT HEM

Är: Mysigt
Består till stor del av: Haha,möbler?
Ljust eller mörkt: Ljust
Vågat eller vanligt: Rätt ordinärt faktiskt
Gillar du konst: Inte min stil va?
Tänker du mycket på hur du blandar färg och form?: Japp
Inreder du ditt badrum?: Njaee..
Lampor eller ljus?: Lampor, speciellt om kvällarna..mysigt.
Ek, laminat eller björk?: Björk
Tänker du på hur du placerar dina prydnads saker?:  Ja
Lite eller mycket saker i ditt hem?:  Mellan är bäst
Inrednings stil du gillar?: 

5. MIN DRÖM

Är: Att ha det så bra man bara kan ha det
Kräver mycket eller lite tid:  Ja det kräver tid, inget kommer självmant
Kostar pengar: Det gör det
Involverar mina nära?: Ja
Känns det som du kommer klara dina mål?:  Sikta mot stjärnorn så når man ialf toppen
Varar din dröm kort eller lång tid?: Lååång
6. MIN VARDAG

Är stressig eller lugn: Blandad
När kliver du upp?: Mellan 07.00- 08.00
När går du isäng?: Allt från 21 till 02
Drömmer du mycket?: Det är också i perioder, vissa dagar massvis medan andra inget
Bra eller dåligt?: Som jag drömmer om? En tolkningsfråga
Vem lagar mat i er familj?: Jag
Tänker du på din kost?: Hehe nee..
Äter du ofta godis?: Är ingen godisråtta :P
Vad är ditt favorit pålägg?: Skinka eller ost? Eller båda?!
Dusch eller bad?: Jag duschar alltid, var länge sen jag badade
Mickro eller spis?: Det blir båda där.
Mail eller handskrivet?: Mail
Sms eller telefon?: Sms
Det första du gör när du kliver upp?: Myser med barnen om dom är vakna
Ute eller inne: Beror på vädret =)

7. MINA INTRESSEN

Är: Mina familj, vänner och mycket mer
Kostar ditt intresse pengar?: Ja
Tar det upp mycket av din tid?: Ja  
Är det roligt, lättsammt eller tar det på dina krafter?:   Oh ja
Är det något du gör hemma eller borta?: Både och
Önskar du att du hade mer tid till ditt intresse?: Ibland.
Om Ja, vad hindrar dig?: När det känns som att man interäcker till.

8. MIN GARDEROB

Är: Huller om buller!
Vilken färg dominerar?: Ljusa färger
Guld eller silver?: Guld
Handlar du ofta kläder?: Någongång sådär
Köper du ofta skor?: Ja
Genomsnitt i per/månad?: 0
Kavaj, skidjacka eller skinnjacka?: Hm..kavaj? 
Min stil är: Det är så jätte olika, ingen är den andra lik!
Favorit äffär att handla kläder i?: Det är också jätte olika
Höga klackar eller sneakers?: Höga klackar.
Taight eller slappt?: Både och.
Ljusa eller mörka jeans?: Både och.
Kjol eller shorts?: Kjol
Nattlinne eller pyjamas?: Inget av det :P 

9. MITT YTTRE

Är du fåfäng?: Numera ja..
Långt eller kort hår?: Långt
Ringar eller örhängen?: Örhängen
Smink eller neutral?: Beror på dagen
Bryr du dig om hur andra ser dig?: Njae..
Har du någon gång följt en viss stil? Som mindre kanske?
Är det något du fortfarande dras till idag?:
Nämn en fåfäng sak som är DU: Håret, oh ja!
Vad hittar man i din nessesär?: Smink, nagellack, toffsar och saker som inte alls ska vara där!
Målar du dina tånaglar?: Yepp 
Nänm en kroppsdel du är nöjd med: Mina ögon
Nämn en kroppsdel du inte är nöjd med: Resten :P
Skulle du plastik operera dig om du fick det gratis?: Ja, det skulle jag göra. 

10. MIN BAKGRUND

Var gick du grundskolan?: I Grimsta skolan i Uppl.Väsby
Har du tagit studenten?: Japp!
* Isf vilken Linje?: Medialinjen i Kista. 
* Isf vilket år tog du studenten? 2007 
Vad har du jobbat med?: Sommarjobb? Coop, Mc donalds.. jobb efter studenten? Inget.
Hur var du som barn?: Jag var en duktig tjej!
Hur var du som tonåring?: Börja på F och sluta på jortis
Drack, rökte eller snusade du innan 18 år?: Ja
Har du någon gång gjort något så polisen blev inblandad?: Nepp!
Högstadiet: Grimstaskolan
Hade du bra betyg i skolan?: Jodå det var dom 

11. MIN FRAMTID OM 10 ÅR

Bor?: kvar i Nynäshamn
Jobbar med?: Något jag trivs med 
Har x många barn?: Mina 2 som jag har nu
Husdjur?: Katter!
Uppfyllt någon av dina drömmar?: Ja!
Äger du något värde fullt som du inte har idag?: Ja det kommer jkag göra 

12. SOM PERSON ÄR JAG

Frammåt eller tillbakadragen?: Tillbakadragen tror jag
Pratglad eller tyslåten?: Beror på situationen! 
Min starka sida är: Snäll och omtänksam
Min svaga sida är?: För snäll
Någon du ser upp till?: Min faster. 
Härmar du andra, isf vad?: Näää..
Tror du stakt på något ordspråk?: Det gör jag verkligen
Lever du för stunden?: Nej det gör jag inte
Planerar du ofta långt fram?: Det gör jag, oftast blir det aldrig som man tänkt sig 
Är du effektiv eller puttar du saker framför dig?: Jag är effektiv
Motto i livet?: jag har många motton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0