Och så var det kväll..

Blev ingen uppdatering igår kväll, glömde totalt bort. Sorry!
Var ute på landet efter att ha väckt Jimmy och gjort oss klara. Där var vädret fint, lite moln sådär, men det var varmt och skönt jämfört mot Nynäshamn där det typ blåste..storm?!
Iallafall, fikade i solen med bullar och kaffe, Vendela fick festis och lite fanta och bulle och det tyckte hon om. William satt under parasolet och var nöjd mest hela tiden ungefär!

Åkte sen hemåt och påbörjade matlagningen nästan på en gång eftersom köttet skulle vara inne i ugnen i nästan 2 timmar. Stek gjort på fläskkarré , potatis, sås och sallad. Jätte gott.

Sen hände det faktiskt inte så mycket mer igår?

Jo! Såg filmen "remeber me" efter att barnen hade somnat, men vad tror ni hände efter halva filmen? JAG SOMNADE!! Hur kunde jag?! Vaknade upp till slutet så nu måste jag bara se om den för att se hela.. för den var bra, underbart bra.. men Jimmy låg och kliade mig medan vi såg på filmen och på sånt sätt så slocknade jag totalt. Bra sömnmedel? Så jag ska tvinga Jimmy att se om den med mig nu efter att jag uppdaterat..

Idag har vart ganska fint..gaaanska alltså. Var och handlade lite nödvändigheter till kylskåpet, fikade hos farmor..sen ja, så har vi vart ute i lekparken förstås!
Och sen bara tagit det lugnt..

Imorgon är det dagis dags! Sen ska jag ut och promenera med Cattis + son. Länge sen, mycket att prata om osv osv.


Kaffe och bulle ute i solen..mmm..

Vendela äter bulle!

Stoooor tugga

Willepille


Busunge!


Mammas lilla troll!


Vad du börjar bli stor!

Willepille ser så drömmande ut



Kommentarer
Postat av: Faster Johanna

Vilka små sötnötar =)

2010-06-15 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0