Smarta Jimmy, Skatteåterbärning

Vendela hämtat , - klart!
William ska sova, - nej, inte det inte..ligger och pratar bredvid pappsen inne på rummet, han,trött? Nej..trots att han vakna vid 13.00 sist, jaja får se hur det blir med den biten..
Maten i ugnen , - klart!

Så är läget just nu! Vendela står dessutom och diskar i köket, dvs häller i och ur vatten från disken som står i diskhon. Jag satte mig här i 2 röda för att skriva av mig lite granna och vid halv fem ska vi äta!

Har hunnit med att dammsuga och torka golven idag, även fikat med Johanna hemma hos farmor (som inte ens var hemma? Well well..) Hjälpte även till att fin justera deras gräsmatta, -dvs klippt den! Duktiga jag! Och duktiga Peter såklart, får inte glömma!

Och just ja, vet ni vem dagens vinnare är? Eller, vem priset för dagens vinnare går till? *trumm virvel* JIMMY! han kom fram till att det är ju HANS telefon samt abbonemang han sa upp igår, därav slutade summan på 3999 kr! Duktiga Jimmi! Nåväl, mobilen är nu hans när räkningen kommit och är betald så det är väl bra.. bara min osynliga, trasiga telefon som ska betalas av.

Och så har skatten kommit in på våra konton, fina siffror lyser när man går in på våra sidor inne på Nordea. Underbart! Fast, det är inte hela alltet som kan användas och framför allt inte nu.. abbonemanget ska betalas samt lite granna på Jimmys data han har på avbelning.. sen ska det ev köpas 2 nya däck, samt service på bilen..och lite annat! SEEEEEN så!

Nehejdu, William ville inte sova! Han kom på att det fanns så mycket annat roligt här i livet att göra än att sova, som att sitta och leka med alla leksaker här i vardagsrummet eller åla sig runt.

Uppdaterar mer ikväll, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0