Soliga dagar

Vilken underbar dag det har vart idag! Soligt och härligt, underbart! Såg först inte sådär jätte lovande ut imorse, men det sprack minsann upp!

Mestadelens av dagen har vi tillbringat på Lisön, där farmor och farfar har deras s k landställe, jätte mysigt ställe med en jätte mysig miljö. Man mår så bra där ute.
Var nere på stranden där, solade och jag doppade mig faktiskt en gång! Vendela lekte så snällt nere vid strandkanten med sin hink och spade och doppade sig fram tills knäna iallafall (hon om någon är en badkruka!!) William satt så snällt på sin filt och pillade lite på sanden eller gräset eller leksakerna som fanns runtomkring.

Linda, Elvis och deras bror var med och farmor och farfar såklart! Fast dom var inte med nere på stranden.
Grillade och spelade frisbee och hade det mysigt och barnen trivdes och Vendela åt hyffsat med mat faktiskt (hon som är som en pippi fågel när det gäller matväg annars ju?!) Kort och gott så har alla haft det bra idag!

På vägen hem stannade vi förbi "lilla stranden" så Jimmy och Jonny badade igen och Vendela lekte och "tvättade" sin kjol i vattnet (hmm, tur att det finns tvättmaskin!!) Sen så åkte vi hemåt..
Duschade barnen och fixade lägenheten, sen gick vi vidare till Linda för en snabb hälsa-på!

Och nu sitter vi här, William somnade för kanske 35 min sen och Vendela sitter här bredvid mig i soffan som också snart ska sova.

Hoppas på fint väder imorgon med, då ska det solas och badas också!

Ps, var faktiskt väldigt fin klänning som Victoria hade idag tycker jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0