Söndag hela dagen!

Jag och William har vart vakna sen halv sju ungefär, han har ätit lite välling, fått ny blöja och nya kläder. Och hunnit gosa lite med farsan medan jag sprang ner i tvättis. Har den nu mellan 7-10, lika bra att få det gjort liksom.

Vendela sover än, lilla sjusovarn..hon får sova hur länge hon vill när hon är ledig, nog för att det inte alltid blir så "länge" men iallafall tills hon vaknar!

Nu kanske lite lagt sig ändå, om det här om att Tobias har flyttat hem, men det går inte att undgå att jag saknar honom för det gör jag! Något otroligt..
Satt igår och sorterade alla bilder vi tagit nu under tidens lopp och sett alla tokiga filmer vi spelat in med mobilen och vad jag har skrattat. Underbara minnen! Och fler minnen blir det självklart, dock kanske inte lika många.. Men det blir nog bra.

När Vendela vaknat ska jag duscha! Det ska dammsugas av och göras rent, hon ska få kläder och frulle, Jimmy ska väckas och vi ska äta.. sen ev. ut på landet och hälsa på farmor och farfar!

Uppdaterar mer ikväll, hej!


Ända kortet på väldigt väldigt länge som jag ser någorlunda normal ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0