Tidig söndag morgon

Natten har vart bedårande! Nästan som att William tog igen sig för nätter då han iprincip har vart vaken hela tiden. Somnade vid halv åtta igår, vaknade fyra imorse, fick välling (sen så lyfte jag faktiskt över honom till mig..) där han sov fram till halv åtta! Skönt skönt!
Vendela vaknade precis när jag kom upp från tvättis (har den nu mellan 7-10) .
Hon har börjat få en sån där förskräcklig hosta som William hade för några dagar sen, har den än men inte lika jobbig. Men hon hostar och hostar =(( Igår så hosta hon säkert nonstop från att hon somna och 1 ½ timma framåt.. Så från och med igår kör vi kuren "hostmedicin" på henne, vilket är delade känslor för henne. "Ättigt" säger hon när hon får sprutan och vill genast ha vatten, smakar nog inte så gott den där..men den ska ju hjälpa så. Påverkad är hon ändå inte, ja , förutom att hon hostar dåra.

Well well.. barnen har fått nya blöjor och kläder och mat i magen, Tobias och Jimmy sover.. Jimmy kom hem vid halv fyra tror jag det var, eller var klockan tre? Nåväl, han sover och ska få sova ett tag.. sen blir det frukost och så ner på stranden! Vädret är fortfarande jätte fint så det gäller att passa på! Det står att det ska regna hela nästa vecka..

Uppdaterar mer ikväll! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0