Trasig telefon och en ny!

What is wrong? Vendelas andra kväll som hon är totalt omöjlig att få i säng, annars har det aldrig vart några problem.. först igår fick hon sova ca 1 timma på dagis för hon var så trött, idag vilade hon bara, inte sov, men det verkar ge bakslag för nätterna/kvällarna. Skumt det där.. får se hur det blir imorgon kväll.

Rolig dag idag alltså! Fick veta att mobilen jag skickade in på lagning inte går att laga, roligt roligt, jag som betalar abbonemang på den och allt.. bara att skrota tydligen. Så var det med den med andra ord! Så Jimmy kom med förslaget att vi skulle säga upp abbonemanget, betala av klump summan så vi blev kvitt med den.. så han ringde till Tele2 och ja, summan var chockerande. Cirka 3 gånger så mycket som mobilen kostar utan abbonemang i butik(!!) ska betalas in.. jisses alltså.
Men vad göra?
Tur att mina skattepengar kommer i lagom tid iallafall..
Köpte hur som en ny telefon idag, utan abbonemang! Samma som jag hade tidigare.. så nu har jag en iallafall.

Lina, Linda,Johanna och barnen kom förbi idag och fikade! Dansade lite Wii med Jenny också, som kom förbi en stund.

Sen så har det faktiskt inte hänt så mycket mer..

Just! Fick visa leg på Konsum igår när jag köpte 2 redbull(18 års åldergräns där tydligen..) ska jag ta som en komplimang tro?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha! 15 är det väl?! Så är det iaf på de flesta andra ställena. Ser du ut som en liten fjortos Therese?? ;)

2010-06-09 @ 20:58:55
Postat av: Anonym

Ne det är 18 där :O Och så fick jag visa legg.. jag vart skit förvånad när hon frågade för jag stod och vänta på att hon skulle säga upp summan så jag kunde betala :D Haha, ja, det var faktiskt ganska roligt :P

2010-06-10 @ 16:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0