Den 25 Mars

Skrev ju i inlägget nedan om skattesedeln då jag undra när den skulle komma och gissa vad?? Den kom idag! Weho! Jag får t o m tillbaka 1500 spänn, heelt okej för att ha föräldrapening tycker jag!
Och Jimmy, ja, han ska vi inte tala om hur mycket han fick! Hihi nej, men han fick tillbaka en hel del.. nästan dubbelt vad vi hade räknat med! Trodde jag såg fel först, men inte då, 5 fina små siffror var det=)
Så när pengarna kommer sen ska vi måla om barnens rum och lite annat. Kommer bli great!

Idag gick vi till degan igen, vädret kanske inte var sådär skit bra, men det regnade inte så vi gick! Linda, Elvis och Luke gjorde oss sällskap igen =) Lämna Pendi på dagis och sen vidare på stan! Inhandlade nya badhandukar vilket verkligen behövdes! Och sen lite annat.. Så gick vi hemåt!

Skorna Jimmy hade agerat skomakare åt, Vendelas skor alltså, gick inte som det skulle. Dom läkte idag med =( Så dom var bara att kasta och införskaffa nya..

Imorgon är det fredag. Skönt! Gå till dagis igen förstås, sen har jag tvättis och sen får vi se!

Ja just, åt vofflor idag till middag och Vendela åt hon med, en hel voffla!Halleluja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0