Skit väder! och kåt katt?

Ja, det är vad jag har bredvid mig nu! En kärlekskranka vid namn Sixten som gör allt i sin makt för att få till det med min arm! Tror ni han får det? Det kan han glömma, puttar bort honom precis hela tiden, försöker förklara för honom att jag redan har Jimmy, men han verkar inte fatta.
Skämt och sido. Katten är kastrerad men vill para sig ändå? Varför??? Han brukar försöka ge sig på oss när vi ligger så oskyldigt och sover igenom att leta fram första bästa ben att få till det med så man får passa sig kan jag lova! Bädda in benen ordentligt om man inte vill vakna till en (o)trevlig överraskning!

Så detta väder! Jävla skit väder säger jag bara! Det som har vart så fint nu i ett par dagar, solen har tittat fram och det har ju tillochmed vart plus grader och så nu, blåst, minus, snö lite då och då.. nu får det vara nog! Försvinn snö, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0