Solig dag!

Nu har vi vart på stan och handlat! Hade ju presentkort på Lindex från både Jimmy och mina föräldrar så det nyttjades väl!
Köpte först och främst en jätte söt blå/vit rutig skjorta till William med en röd fluga till som han ska ha på dop fikat efteråt! Sen så hittade jag blandannat ett par svarta finbyxor till mig och en ljusblå söt blus till mig som jag ska ha! Sen lite smink (som jag annars aldrig använder länge..??) Men det vart en hel del!
Så köpte jag även in lite ballonger som vi ska ha på dopfikat och blåa stearinljus som ska stå på borden! Och jag lovar er att kort kommer tas då, av min allra bästa kusin Micke som så glatt ställer upp med sin kamera! Våran kamera funkar ju ocksåvisserligen, men minnet är inte det bästa så det behövs ett nytt.. och det kommer inte hinna köpas in innan lördagen så Micke ska ta sin kamera med stativ! Och han är proffsig på att fota vill jag lova..

Iallafall! Nu är vi hemma, Pendi är på dagis, William äter lite ersättning och jag passar på att blogga lite snabbt. Ska snart sätta igång och städa undan lite här sen invänta klockan tills jag får hem min prinsessa igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0