Allians styre, bilverkstad

Så vann Alliansen, igen. Well, bara att acceptera då, i 4 år till. Hoppas de håller vad de lovar och gör allt lite bättre, eller ja, lite granna iallafall.
Och vad var det jag anade? Jo, SD kom in i riskdagen.. vad händer nu?
Nej, jag hoppas det här blir bra, någongång.

Så nu sitter jag här i min lilla ensamhet , barnen sover och Jimmy är inte hemma. Så då passar jag på att skriva några rader iallafall..
Var med bilen upp till verkstan efter att ha lämnat Vendela på dagis, inte blev man klokare för det, snarare ännu mer bekymrad OM problemet är det, ser pengarna bara försvinna framför en ungefär. Visst, jag har inte körkort, men bilen är ändå en familijär ägodel så klart det knyter sig i magen liksom.
Sen var vi förbi Lina en sväng och fikade, kusinerna lekte, Ida sprang iväg medan Wille kröp det fortaste han kunde, haha!
Skulle ju egentligen haft tvättis, men struntade i den tiden idag och gav bort den till Linda (trodde jag) Haha, det var visst helt fel tid så stackarn fick hetstvätta alla sina kläder för att sen släpa dom ända hem till föräldrarna för att hänga upp dom.. förlåååt Linda! Uppenbarligen är jag rätt flummig angående tvätt tider för det där är ändå inte första gången!

Det är väl vad som hänt idag. För att uppdatera lite angående napp-hysterin här hemma så går det jätte bra, hon är inte lika förbannad som igår och accepterar mer och mer , bra!

Ouch, har haft ont i halsen hela dagen =( Men bara det, hoppas det går över..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0