Blåst, segt, fikat

Vilken seg dag det är idag! Tiden går i snigel fart om man jämför med igår.. William tar sin dagliga vila i sängen i sitt rum, Vendela tittar på Pippi inne i sitt rum,Jimmy kollar på tv och jag..jag ligger här i soffan och skriver. Och är trött, och uttråkad. Det är inte speciellt ofta jag är det ska jag tala om! Men nu är jag det.
Varför är jag trött? Vendela har ju kommit in i världens knasigaste period på nätterna som gör att hon vaknar varje natt i stort sätt.. William vaknar ju fortfarande någon gång som så.. och så snarkar Jimmy mig rätt i örat vilket resulterar till LITE sömn, därför är jag trött! (Måste ju faktiskt få gnälla lite ibland..)

Nu på förmiddagen var vi förbi Johanna och co och hälsade på och fikade lite. Vendela är riktigt förtjust i nykomlingen Troy, vill titta och klappa!  Sen när Wille började bli trött gick vi hemåt..

Tråkigt väder idag..blåser kallt och inte skönt alls. Hua!
En riktig tråk-söndag med andra ord..

Nej, skriver mer sen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0