Den går upp..

..statistiken ja, fan va kul!

Vet inte vad som hänt med Vendela, men säkert i en månad nu så vaknar hon flera gånger om nätterna och gråter, vissa gånger somnar hon om av sig själv för hon gråter så pass lite, medan vissa gånger får man gå in till henne, antingen jag eller Jimmy. Och så vaknar William ca 1 gång/natten på det. Det blir ärligt lite frustrerande, iallafall i längden. Jag vet ju inte varför Vendela är såhär, eller ja, ingen av oss vet, och hur länge det ska vara såhär. Det är ju synd om henne som vaknar oich är ledsen så pass mycket och ofta om nätterna :(

Well well..
Imorgon är det måndag som sagt, dagis dags för Vendela och jag måste ringa bvc! Klant som jag är så missade vi totalt Williams 1års kontroll på bvc samt spruta i fredags, så jag måste ringa imorgon och boka en ny tid, viktigt det där med spruta ju!

Åh, okej, nu vart det jätte osammanhängande så jag skriver mer sen istället.. nu ska det diskas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0