Gårdagen

Snabb uppdatering nudå innan det är dags att klä på barn, en själv och springa till bussen som tar oss upp till dagis!

Vart ju ingen uppdatering igår, var lite sån där full rulle dag typ.. och när jag väl kunde sätta mig och skriva så hade jag ingen ork till det, så blir det ibland, men uppdaterar nu iallafall!

Efter lämning på dagis igår som gick lite si sådär då Vendelas bästis var sjuk idag och det är henne Vendela alltid träffar det första hon gör när man kommer upp till dagis, så det blev en liten omställning men gick bra tillslut, ja då gick jag och William vidare på stan. Mötte upp Johanna,Peter,Troy,Linda och Elvis och vi alla gjorde sällskap.
Hittade jeans till Wille i större storlek, perffa nu när det börjar bli kallare ute! Sen om han kommer kunna röra sig i dom eller inte är en annan femma.. (haha!) Och hittade även några tröjor till Vendela..
På Lindex köpte jag en ny, lite tunnare mössa till Vendela då hennes gamla har en förmåga att åka upp över öronen och det gillas inte! Så det fick bli en ny, skit söt!

Efter stan gick alla vidare till farmor och farfar, Wille hann somna på vägen så han sov igenom hela visiten där.. vi andra fikade och pratade.. Sen gjorde jag och Linda sällskap hem!

Väl hemma blev det dammsugning med stort D och torkning av golv, lite lek och bus, sen iväg och hämta Vendela på dagis!

Sen hände det inte så jätte mycket ändå..

Fick tipset att flytta barnens sängar då det kan vara orsaken till att båda sover så pass dåligt och nu vet inte jag om det bara var slumpen ELLER om det faktiskt kan bero på det, men båda sov skit bra inatt! Wille vaknade bara en gång och det var vid två tiden.. då kände jag mig pigg, bara av att få ha sovit dom timmarna ostört. Självfallet somnade jag ju om..men själva grejjen?! Hoppas inte det var något tillfälligt!

Nej, Wille stinker skit, trevligt..så måste bytas blöja och sen dra!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0