Hylluppsättning och husmor!

God kväll!

Som rubriken lyder så har jag vart en riktig husmor idag vid middagen.. bestämde mig för att göra Kalops! Visst, bland de enklaste maträtter som finns att göra, men ändå.. det ska ju stå och puttra hur länge som helst och kalops är ju inte sånt man äter speciellt ofta med tanke på det, men det fick det bli idag! Skit gott, verkligen! Tyckte Jimmy med, Wille åt annat medan Vendela bara petade i maten..stoppade i sig någon köttbit och potatis bit, men inte mer än så. Men inte går det något nöd på henne inte!
Sen till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås(hade bakat själv..hihi) Jätte gott var det! Linda och Elvis kom också upp och fikade med oss.
Riktigt husig kände jag mig idag som sagt hehe.

Så var farfar förbi här på eftermiddagen och hjälpte Jimmy att sätta upp barnens hyllor i deras rum, Vendelas rum är väl fulländat nu skulle jag tro.. Fattas några möbler i Williams rum innan det är helt klart, behövs att åka till Ikea inom den närmsta framtiden!

Så, ja.. det är vad som har hänt idag!
Kors i taket så fick jag lägga Vendela utan problem idag, trotts att Jimmy var hemma. Har typ aldrig hänt förr, och att hon somnade på en gång dessutom! Halleluja moment. Hoppas bara på att hon inte vaknar och är ledsen inatt..

Imorgon är det dagis dags för Vendela och sen får vi helt enkelt se.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0