Kväll.

Barnen sover sen länge tillbaka, rättare sagt så somnade Vendela vid sju tiden medan William envisades om att somna ca 19.45! Kors i taket, vad tog det åt den unga herrn egentligen? Ingen aning, sova ville han absolut INTE göra. Kastade och var sur och tvär, förmodligen övertrött.

Huvudvärken är iallafall över nu..tack och lov, har kommit relativt lindrigt undan den här gången när det gäller migrän.. men är trött, så trött så trött och seg. Hoppas inte segheten håller sig (som det annars brukar) tills imorgon.
Har sökt just på den huvudvärken jag har, finns ju så många olika typer av migrän och den jag har kallas tydligen för ögonmigrän (http://sv.wikipedia.org/wiki/Migr%C3%A4n#.C3.96gonmigr.C3.A4n) där i stort sett alla mina symptom stämmer in på det. Fan, det är rätt otäckt.

Jaja, nog om den där förbannade migränen som stått i centrum i stort sett hela dagens bloggande, bortsett från på morgonen.

Nu på kvällen har vi kollat på idol, käkat lite chips och nu så gör vi i stort sett ingenting.. ska snart sova tror jag.
Imorgon är sista dagen Jimmy är ledig innan jobbet kallar igen. Och då blir det back to buisness för alla parter!

Nej, sova tror jag att jag var inne på att göra..
Hej!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hejsan. vilken fin blogg du har. Såg att du länkat till min sida. det var gulligt av dig <3

2010-09-21 @ 21:44:56
URL: http://varathjartegull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0