Nej, sista försöket!

Okej, nu gör jag ett alldeles sista försök med den här bloggen annars lägger jag av. Det kan bara inte gå såhär lång tid mellan, jag tappar ju alla trogna läsare? Okej, nu låter det som att jag är mega poppis och att hur många som helst läser och nej, - så är det inte. Men några är det iallafall, som läser, varje dag.
Hur får jag upp era ögon igen? Well, om jag nu fattar att det här är min grej (som det en gång var..) så uppdaterar jag ofta, får väl gå ut lite här och var med att jag bloggar igen.. eller iallafall försöker, för sista gången.

Whats new?!
Åh, minns inte vad jag skrivit i de senaste inläggen..eller jo! Att jag och barnen hade vart i uppl.väsby dåra, hos mina föräldrar en vecka! Och det var ju där i mitten av sommarn ungefär..
Veckan efter att vi var där påbörjade Jimmy sin 4 veckors semester. Härligt!
Dock ville väl inte vädret med sig typ nästan direkt när han påbörjade sin semester så det vart inte många dagar som vi var på stranden inte, men vi hade det mysigt ändå..

Och så kom den veckan då barnen skulle vara hemma hos mormor och morfar en hel vecka själva! Jisses vilken ågren man hade ändå..med tanke på att jag aldrig aldrig vart ifrån barnen så pass länge förut, men det hade gått mega bra och barnen OCH mina föräldrar hade haft skit kul rent utsagt!
Och det hade vi med under den veckan faktiskt =)
Drog till Grönan med Tobias och Linda ena dagen, var verkligen jätte skoj! Åkte ungefär..allt? Övervann min rädsla för det mesta ;-)
Kort och gott så var den veckan en riktigt välbehövlig vecka!

Så tog Jimmys semester slut och började jobba igen och Vendela började på dagis igen och vi föll in i de gamla rutinerna. Det var fakiskt väldigt skönt ändå.
Men det varade inte speciellt länge innan Jimmy påbörjade ytterligare en ledighet(som varar än!) pga vissa omständigheter.

Ja, det är väl det som indirekt hänt under den senaste tiden!

William reser sig upp utan stöd numera, sjunger Vendelas samlingssång som dom sjunger på dagis (som vi också sjunger rätt mycket av här hemma..) har 5 gaddar, matvrak, går längst möbler och har en stark vilja!
Så har han också gått och blivit en 1åring dessutom! Den 14:e september kl.15,26 närmare bestämt!
Vendelas ordförråd har utvecklats något enormt på bara dom senaste veckorna, helt otroligt!Hon har vart en tjattrande kicka men det mesta har väl vart lite otydligt sådär, men nu så, nu pratar hon så även den trögaste förstår (skämt och sido). Underbara barn!!

Imorgon kommer Jessica ner hit, underbara underbara Jessica! Saknat henne som tusan så det ska bli mega trevligt.
Så jag tar och uppdaterar mer imorgon kväll, - även med lite bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0