Torsdag

Torsdag, Jimmys allra första pass på tre veckor och jag blev ensam med barnen för första gången på väldigt länge!Men det var ju inga problem med de inte.. Wille vaknade redan vid sex tiden och Vendela vid kvart i sju ungefär.
Båda fick frukost, testade med att ge lillebror havregrynsgröt och ja, han protesterade stooort! Så det var inte hans grej helt enkelt..
Efter att ha klätt på båda och lekt, borstat tänder och hår så begav vi oss till bussen upp till dagis!
Puss och kram uppe på dagis och jag och Wille gick vidare för att möta Linda och Elvis där vi i sin tur skulle upp till affärn ca 30 min därifrån..
Handlade lite och hem igen!
Lunch serverades och så mera lek för barnen medan jag och Linda "bara var".

Hämtning av Vendela på dagis vid tre, hem, fixa mat, äta mat, leka, bada och på med nattkläder och nu sover dom små trollen!

Min dag, kort och gott.
Fasiken så trött jag vart idag så det blir nog godnatt ganska snart..

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0