Val idag ju!

Wille sover och Jimmy och Vendela är hemma hos farmor och hälsar på!
Vad gör jag? Slöar x10! Allt är ju städat och fixat hemma så det finns inte mycket annat att göra faktiskt..

Efter det jag skrev senast var vi förbi Johanna och hälsade på den allra nyaste mini-mini kusinen Troy (som han nu ska heta alltså) så liten.. men jätte söt! Och han skulle ju sova igenom sitt finbesök förstås ..hihi!
Sen bar det hemåt, mata barn och få lillebarnet att sova och nu sitter jag här.

Är ju Val idag. Har ni röstat? Gjort eran plikt för samhället? Jag gjorde det i fredags, klart man ska rösta ju! Helst ska man (lite traditionär som jag är..) rösta på själva valdagen, men det fick bli i fredags ändå.
Vi ska se val vakan ikväll och jag tror helt ärligt att det parti som redan sitter kommer förbli på sin plats, men fick JAG välja hade det vart andra bullar. Men men.. har iallafall fått min röst hörd och det är huvudsaken!

Så, vad händer nu då? Ingen aning..fortsätta slappa, Wille ska få sova tills han vaknar och dom andra..ja, dom lär vara borta ett tag till. Njuter lite av tystnaden kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0