What the..?!

Vad i hela världen har jag gjort med min käke?! Fick svin ont igår morse när vi satt vid frukostbordet, det kändes ungefär som att käken skulle hoppa ur led (fasiken vad roligt det hade sett ut om den hade gjort det!) Hade jätte svårt att tugga, det gjorde liksom ONT! Och att dricka dessutom?!
Och jag har fortfarande ont! Vad är felet? Imorse kunde jag knappt stänga igen munnen (okej, jag hade ju haft den stängd iallafall några gånger under natten).. Kan man sträcka käken eller vadå?
I vilket fall som så har jag aldrig upplevt det här tidigare!

Willepille sover!Var en riktig tröttmössa så han somna i bilen förut och sover än.. Jag ligger här i soffan och skriver av mig lite, Vendela sitter bredvid och smaskar chips (Det är ju faktiskt lördag!) och kollar på barnprogram samtidigt och Jimmy , ja Jimmy letar på nätet efter något roligt till bilen..

På tal om bil så skulle jag vilja spotta och sparka den i mängder just nu, fan, jävla bil! Men okej, den har några år på nacken och en olycka kommer sällan ensam (stämmer in sååå väl..).

Jahaja! Ja, nej nu ska jag försöka göra lite nytta, som att joina Vendela i sitt chipsätande eller helt enkelt förbereda lite kaffe och shit innan Jessica kommer ner.

Uppdaterar mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0